Oś Priorytetowa: 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach
Działanie: 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw
Poddziałanie: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
BENEFICJENT
BESTA IM. STANISŁAWA TOMKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
TYTUŁ PROJEKTU
Zagraniczna promocja produktów BESTA poprzez udział w programie promocji branży budowy i wykańczania budowli.
CELE PROJEKTU
Celem Projektu jest wypromowanie oferty Wnioskodawcy, tj. systemów osłon okiennych pod marką BESTA, poprzez realizację działań promocyjnych, dzięki którym zwiększona zostanie skala prowadzonej przez Spółkę działalności eksportowej i osiągnięte zostaną bezpośrednie rezultaty ilościowe.
PLANOWANE EFEKTY
Podpisanie 25 kontraktów handlowych zagranicznych.
Zwiększenie przychodów z eksportu produktów
Skuteczne zbudowanie pozytywnego wizerunku oferty eksportowej w skali międzynarodowej
Nawiązanie współpracy z zagranicznymi strategicznymi partnerami handlowymi,
Pozyskanie nowych zagranicznych kontaktów handlowych z potencjałem ich efektywnego wykorzystania w długim okresie.
WARTOŚĆ PROJEKTU
605 500.00 PLN
WKŁAD FUNDUSZY EUROPEJSKICH
363 300.00 PLN